Bize hiçbir şey yapmadılar -sadece bizi en mutlak anlamdaki hiçliğin içerisine yerleştirdiler, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerine hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz.
Uzun zamandan beridir adını sıkça duyduğum ve hep okumayı istediğim bir kitaptı. Kitabı bir solukta okudum ama bir solukta anlamlandırmam imkansız. Okuduğum her cümle o kadar derin anlamlar içeriyor ki tek seferde okumayla kitabın tadını tamamen aldığımı düşünmüyorum. Aradan zaman geçtikten sonra tekrar elime alıp okuyacağım bir kitap. Bu sefer daha da çok özümseyerek.. Kendi yolunu bulmak isteyenlere kesinlikle tavsiye edilir