“Sana bütün yaşamımı anlatacağım. Seni tanıdığım günle başlayan o yaşamımı! Daha önceki karmakarışık, bulanıktı. O, anılarımın ulaşamadığı, tozlu ve örümcekli, uyuşuk insanlarla ve bir sürü başka şeyle dolu, çoktan unutmuş olduğum bir mahzendi.”
Hayata dair bakış açımı güncelleyen, sayfalar ilerledikçe; “Evet,evet kesinlikle doğru.” cümlesini belki yüz kez aklımdan geçirdiğim güzel dost.. Mutlaka okuyun.