Senin görmen, duyman her şey Allah'ın rahmetiyle olur. Ne kadar günahkar olursan ol, Rabb'ine ne kadar uzak olursan ol, O öyle merhamet sahibidir ki, rahmetini senin üzerinden çekmez...
O'nun rahmetini hisset ve işte o zaman yaşadığını anlayacaksın...
Sanki yabancı bir ülkedesin, çevrende olup biten her şeyi görüyor, anlıyorsun, ama istediğini anlatmaktan , dolayısıyla da yardım bulmaktan umutsuzsun, çünkü orada konuşulan dili bilmiyor, anlamıyorsun.
"Hepimiz hissetmişizdir bunu."
"Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten."
Veronika Ölmek İstiyor