Abdi âciz

Abdi âciz
@Dilqun
İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım
"Piraye'ye yıllarca Nazım'ı bekletip, Nazım'ı Vera'ya yar eden dünya değil misin?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey gönül, gidenden ümidini kes! Kaçan bir hayale benziyor herkes.
Gençlik, gelip geçti... Bir günlük süstü; Nefsim doymamaktan dünyaya küstü Eser darmadağın, emek yüzüstü Toplayın eşyamı, işim acele!
Sayfa 112
Evet, ağlamaklı oluyorum, demdir bu Hani, kurşun sıksan geçmez geceden Anlatamam, nasıl ıssız karanlık Ve zehir zıkkım cigaram, gene bir cehennem var yastığımda Gel artık...
Bir bardak su gibi çalkandı dünya Söndü istikamet, yıkıldı boşluk. Al sana hakikât, al sana rûyâ! İşte akıllılık, işte sarhoşluk!