Saraylar saltanatlar çöker
kan susar birgün
zulüm biter.
menekşelerde açılır üstümüzde
leylaklarda güler.
bugünlerden geriye,
bir yarına gidenler kalır
bir de yarınlar için direnenler…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kan kadar çıplağım şimdi,
İstemişliklerim gözyaşlarıyla ıslandı.
Gece de gündüz de anlamsız
Sevdiklerim biraz biraz bittiler
Aynı yokluğa dönüşen bir ev molozu.
Şimdi ufuk ne umar ne umarsız
Bağlayacağı bir kıyı yok.
Eksiklerle eksikliklerimizi kesinleştirdim
Tacı aldılar şimdi
ne fayda
Hayatsı bir şeye düşmek
Ne fayda
Ne hacet görülmem
Ben hiç olamamışken..
Daima geçen zaman ardında daha iyisini ister olduk kendimizden, başkasından.
Korkunç bir terslik gibi geliyordu bana. İktidar kurma, yetkinlik sağlama, statü kazanma isteğimizin sürekli altındaydık.
Davranışlarımızı ve isteklerimizi temellendiren şey galiba buydu. Tabiatın kanunları da bu olabilir ama aklım bu düşünceyi reddine vardırmıştı. Başkası üzerinde iktidar kurmak bana erdemsizce girilmiş hoşgörüsüz varolma politikası gibi geliyordu.