Mr.Nobody

Yolcu, kendi kapısına gelinceye kadar bütün yabancı kapılarını çalmalıdır. Ve bir kimse, sonunda en içteki mihraba varmak için bütün dış dünyaları dolaşmalıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes ölecekti; iyiler de kötüler de, güçlüler de zayıflar da, yaşamayı sevenler de nefret edenler de eninde sonunda ölüp gidecekti. Onlar da gelip geçiyordu. Her şey gibi. Sabun köpüğü gibi."
İnsan ırkı, medeniyete doğru kanlı tırmanışa geçmeden evvel ilkelliğin en derinlerine kadar batmaya mahkûm.