Yolcu, kendi kapısına gelinceye kadar bütün yabancı kapılarını çalmalıdır. Ve bir kimse, sonunda en içteki mihraba varmak için bütün dış dünyaları dolaşmalıdır.
Herkes ölecekti; iyiler de kötüler de, güçlüler de zayıflar da, yaşamayı sevenler de nefret edenler de eninde sonunda ölüp gidecekti. Onlar da gelip geçiyordu. Her şey gibi. Sabun köpüğü gibi."