B.Hazal

10/10
·328 syf.··
Beğendi
·
2021 14. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Aralık 2021 12:50
Bir süredir kurgusu bu kadar başarılı ve sürükleyici bir kitap okumamıştım. Oktay Volkan Alkaya ismiyle bu sitede tanıştım ve okuduğum bu ikinci kitabına tam anlamıyla hayran kaldım. Böyle güçlü bir kalemin, zihnin daha fazla konuşulması ,yazılması lazım. Mükemmel bir distopya kurgusuna sahip olan roman inanç kavramını merkezine almış ve ben yazarın zekasına hayran kaldım. Okura, "İnsan inanmaya muhtaç aciz bir varlık mıdır diye soruyor ve eğer insanlığın elinden inanç mefhumunu alırsan ne olacagını işliyor. Tanrı gerçekten var mı yoksa o kadar çok inandık ki var mı ettik? Dikkat inandığınız şey gerçek olur." diyor yazar. Gerçekten inanç kavramına olan bakış açınızı sorgulatan ufuk açıcı bir hikaye. Kesinlikle birçok dile çevrilmeli! Içeriğine çok girmek istemiyorum çünkü ben okudukça elimden bırakamadım büyük sürpriz oldu beni bu kadar etkilemesi. Sevgili kitap kurtları hani ölmeden önce okunması gereken kitaplar vardır ya işte bu kitap kesinlikle o listeye yıldırım hızıyla girmeli Hemen kitaplığınıza ekleyin pisman olmayacaksınız. Not: Lütfen kitabın kapağını işini çok iyi bilen birisi yapsın daha güzelini hak ediyor;)
Tanrılar ÇağıOktay Volkan Alkaya · Kent Kitap · 201880 okunma
B.Hazal
Ben hala bu kitabın devamını bekliyorum cidden muhteşem bir eserdi. Kapak konusunda katılıyorum kitabın ağırlığı yanında hafif kalmış...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ticari sağa çek bebeğim...
Yayıncıdan aldığı paralar karşılığı dünyanın en kötü kitabını bile çok güzelmiş gibi yorumlayan ikiyüzlülerden hiç olmadım. Ama her yayınevinden 500 - 1000 ne koparırsa para alıp kitap yorumunu satılığa çıkaran sözde bookstagramlar booktuberlar tarafından eleştiriliyorum. Neden? O kendini bilir story atan hanım kızımız bir zahmet ücret skalasını açıklasın. Misal berbat bir kitabı övmek için kaç para alıyor? Ben bir kitabı gömmek için rakip yayınevinden para almıyorum mesela. Kitap kötüyse her şekilde en ağır dille eleştiriyorum çünkü birinin yapması gerek ki, kötü ne kadar kötü olduğunu fark edip düzelsin. Bence herkes biraz dürüst olsun. Benim tarzım sert. Ben mangalda kül bırakmam ama olanı olduğu gibi söylerim. Şu ana kadar bir tane Ayfer Tunç bir tane de Sabahattin Ali kitabı beğenmedim gerçekten kayda değer eserler arasında onun dışında iyi bir kitabı nasıl övdüğümü de herkes bilir. Bir kitabı övüyorsam en azından beni takip edenler o kitabın %100 iyi olduğundan emin olur. Ben gömmek için kitap okumuyorum. Bana övmem için gönderilen kitaplara hakkı neyse onu veriyorum o kadar. Kitap yorumunu para karşılığı yapanlara ticari sağa çek demek istiyorum
B.Hazal
Anladığım kadarıyla söz konusu kişi sena. Bence o storyler çok gereksiz olmuş. 100.000lik bir instagram hesabı 600 takipçili bir 1000kitap hesabını bu kadar ciddiye alıyorsa çok saçma. Ne bileyim hani twitterda tt olursun ya da ülke gündemine düşersin falan saydır storyden neyse de böyle olunca bence çok komik olmuş. Bu açıdan bakınca Asya'nın eleştirileri yerini bulmuş da denebilir. Bilmiyorum bence burada asıl suçlu konuyu bu kadar büyütenlerdir. Sonuçta herkes burada kitap yorumlarını paylaşıyor ama sert ama yumuşak. Herkesin bir tarzı var eleştiriden bu kadar korkmamak lazım. Her haliyle komik buldum dönen muhabbeti.