Buket

Buket
@Divaneokur
İnsanın ruhunu kemiren bu kalabalıklar içinde kendime ve kitaplarıma sımsıkı sarıldım...
"Onsuz geçirebileceğim onca zaman. O zaman nefes alamıyorum; sanki biri kalbimin üstünde tepiniyor. Elim ayağım tutmaz oluyor. Öyle bitap düşüyorum ki, bir yere yığılıp kalmak istiyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim de arkamda Renkli taşlar olsaydı Çocukluğuma giden yolu Bulmam kolay olurdu.
Toplumumuzun fazlasıyla abarttığı şeylerden biri de bu olsa gerek!
"Düğünler aptalca" "Bütün o yaygara" "Harcanan onca para" "Hem de ne uğruna?" "Bir daha hiç giymeyeceğin kıyafetlere."
"Tıpkı kuzeyi gösteren bir pusula gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da her zaman bir kadını gösterir."
"Siz geniş zamanlar umuyordunuz Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek."