Herkes gibi, bizim de birbirimizi anlamamızın tek ve en önemli aracı, kendi yaşantılarımıza bakmaktı. Karşımızdakinin ne yaşadığını bu yolla anlamaktı.
Şimdi dünyada, senden başka,sevebileceğim kimse kalmadı. Fakat sen kimsin ki benim için? Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep, ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için??