Çağımıza uymak zorundayız palavrasına da hiç mi hiç inanmıyorum. Eğer yaşadığım çağın en yüce ideali köşeyi dönmekse; eğer yaşadığım çağ toplumsal adaletsizlik üstüne kuruluysa; eğer yaşadığım çağ inandığım her şeyi yadsıyorsa; eğer yaşadığım çağa bayağılık ve çirkinlik egemense ben böyle bir çağa neden ayak uydurmak zorunda kalayım?
Türk insanı doğaya çevreye hayvanlara saygısız. Rica'yla, lütfen'le kendisine yol gösterildiğinde bu gösterilen yolu önemseyecek, uygulayacak uygar bir insan olma olgunluğuna erişmiş değil