Demet tas

Demet tas
@Dmt88
Herkese içindeki iyilik kadar iyi bir hayat dilerim Sabahattin Ali Kitap okumayı, doğayı, kendimle kalmayı seviyorum Kendini bil Mucizelere inan
Çalışmıyor
Dumlupınar Üniversitesi
Hatay
Hatay
56 okur puanı
Nisan 2017 tarihinde katıldı
Ben beni kimse görmediği zaman en çok kendim oluyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir,her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatının en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim asla kaçırmazdım o mutluluğu.
Sevgili Marcel, Nasıl olacak da olacak bilmiyorum! Kemal ürkek. Bir güvercinin yüreği bile onunkinden büyüktür...
Güzeli anlatabilmek için çirkini, geceyi tarif edebilmek için gündüzü, iliklerinize,kemiklerinize kadar hissedebilmelisiniz.
Elbet bir gün, bütün çiçekler beyaz açar, hür ve mesut bir şarkı hâlinde penceremizden uzanır nur...