Ne demiş Oslo; Eğer cesur değilsen samimi olamazsın...
Eğer cesur değilsen sevemezsin...Eğer cesur değilsen güvenemezsin... Eğer cesur değilsen, gerçeğin peşine düşemezsin...O yüzden önce cesaret gelir...Ve diğer her şey onu izler
İnsanın yaşadıkları insanın yüzüne yansır. Güzellik ya da çirkinlik meselesi değildir bu. Bir insan dingin yaşadıysa, iş yaptıysa, kötülükten kaçındıysa onun verdiği huzurla yüzü bir şekil alır. İnsanın yüzünü bir kitap gibi okuyabiliriz. İfadeniz bomboşsa hiçbir şey yaşamadığınız fark edilir. Bundan kurtulmak mümkündür; yaşayın monotonluktan uzaklaşın, gezin, görün, keşfedin, başkalarıyla ilgilenin, okuyun, sevin. Bunları dolu dolu yapın ki izleri yüzünüze yansisin. Yüzünüz ifadesiz kalmasın.