“Gökyüzünü öpmek isterdim Ömür hanım, gözlerimle değil dudaklarımla. Yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan. Delilik mi dedin? Kim bilir…
…
Gökyüzü de olmak isteyebilirdim değil mi? Kim ne diyebilir ki?”
“Kimseler görmedi Ömür hanım, bu dünyadan ben geçtim.”
“Ezilmiş bir gül hüznü var yüreğimde.