Gökhan

Gökhan
@Dohtorbune
“Önce kendin, sonrası sonra.”
Lise
İstanbul
Pendik
36 okur puanı
Ağustos 2025 tarihinde katıldı
Çepçevre hüzünle sarıldım. Yalnızım, yorgunum. Ümitsizliğin en koyusu, çaresizliğin en kahredicisi içindeyim.
Duygu ve Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İşte böyleyim şimdi, başka herhangi bir şey yapmadan gece bir buçuğa kadar bu mektubun başında oturdum, ona ve onun içinden sana baktım.
Edebiyat
Yeryüzünde en suçsuz nesne uyku, oysa en suçlu varlık insan!
Alıntı
“Gökyüzünü öpmek isterdim Ömür hanım, gözlerimle değil dudaklarımla. Yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan. Delilik mi dedin? Kim bilir… … Gökyüzü de olmak isteyebilirdim değil mi? Kim ne diyebilir ki?” “Kimseler görmedi Ömür hanım, bu dünyadan ben geçtim.” “Ezilmiş bir gül hüznü var yüreğimde.
1000Kitap
-Suyum, unum, buğdayım- Herkesin başkasını konuştuğu bu aynalar pazarında seni kimselere söylemeden öleceğim.
1000Kitap