aysun s

aysun s
@DopplerEffecct
galiba İngilizce bilmediğimi anladı, çok temel konuşuyor benimle
Yapayalnızım, ama bir kente yürüyen ordu gibiyim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
#kendikalemim
Psikolojik sorunlarım olduğunu düsünmeye başladım. Kimseye katlanamamın sebebi bu olsa gerek. Nasıl katlanabilir bir insan diğerine. Düşünceler bu kadar basitken hem de. Sadece ben mi anlıyorum insanların her hareketinin sebebini,daha cümlesini bile kurmadan,oluşturduğu ortamda ne diyeceğini. Hayatımın heyecanı kalmadı. Sıradanlaştı. Bunu yapmayın bana veya bir başkasına. İnsanların beni şaşırtmasını isterdim hep. Şimdiyse sadece dinliyormuş gibi yapıp evet hayır demek istiyorum. Yapıyorum bunu. Düşünceleri,harekteleri,bir seylere bağlanmaları,aşırı anlamsız konuşmaları yoruyor beni. Buna katlanamam ben,belki onlarda bana katlanmak istemiyordur. Kim ister ki,simsiyah birine katlanmayı. Ama unuttukları bir şey var ben en samimi siyahım diger tüm hayatlara göre,en azından düşüncelerimin rengi belli. Kopkoyu bir karanlıgım.Bir şeye bağlanıp hayatlarını nasıl sürdürüyor diğerleri? Bağlanmak,körü körüne,deli gibi hemde. Aklım almıyor, ben yapamam efendim Herkes yapıyor diye yine yapmam, budur benim de bahanem. Yalan söyledim az önce. Ama benimki bağlılık değil,bağımlılık tek kelimeyle. Kitabım,defterim kalemim. Bağımlıyım. İnsanlar gibi olamadım hiç. Her zaman farklıydık. Sigarayı bile öylesine içerken ben,insanlar uykusunda görüyordu onu. Üstelik ben sigaranın hiçbir şeyi degiştirmediğini biliyorum,çabuk bitip sinirlerimi bozmasıda cabası. O da iyi gelmiyor bakın. Bankta tek başıma oturamıyorum,tek başıma yürüyemiyorum, hatta tek basıma düsünemiyorum,birisi geliyor ve ne düşünüyorsun deyip öğrenmeye çalışıyor aklımdakileri. Kalabalık hicbir şeyi tek yapmama izin vermiyor. Dünya ihtiyaçlarımı karsılamıyor Bana bir beden büyük her şey burada. Kayboluyorum. Ama bırakın kaybolayım, not bırakıp bir köşeye intihar etmektense ıssız bir otel odasında,kaybolmaya razıyım ben. İzin
Benim beklediğim aşk başka! O bütün mantıkların dışında, tarifi imkansız ve mahiyeti bilinmeyen bir şey. Sevmek ve hoşlanmak başka; istemek bütün ruhuyla, bütün vücuduyla, her şeyiyle istemek başka... Aşk bence bu istemektir. Mukavemet edilmez bir istemek!
savaşın asıl yaptığı şey, yok etmektir; ama ille de insanların yok etmedi gerekmez,insan emeğinin ürünlerini de yok eder
nefret biraz önceki gibi sürüyordu,hedefi değişmişti o kadar