Dr. Tenma

Eğer öz varlığımın bilincine varabilseydim, kendime yakıştır­dığım kişiliğin gereklerine göre davranmayı bir yana bırakır ve böylece öz varlığımı bulurdum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Daha etkili. Beden imgesinin bilincine varmasını sağladım. Sonra bedenini olduğundan çok daha.büyük, dizini ise çok daha küçük görmesine yardım ettim. Güçlü, gör­kemli bir şeye karşı koyan minicik, zavallı bir şey. Kimin..,kazanacağı besbelli !
Kalbini açmayana şifa yoktur. Dinlemeyi bilmeyen de şifa bulmaz.
Nezaket, sabrın evladıdır. Sabreden öğrenir.
Kederlerle kemalat arasında bir ilişki olmasaydı, Miraç, hüzün senesine denk gelir miydi?