Bilemiyorum,bana hitap edilmediğinden olsa fazla beğenmedim. Sürükleyici değildi. Belki de bu alandaki ilk eserlerinden olduğundandır. Çok beğenemedim.
Gerçekten insanı kendine getiren güzel bir eser. Tam da gençlere,bize,göre. Fatih abi kesinlikle öğretici kitaplar yazmalı. Mükemmel. Dünyaya kapıldıysanız kesinlikle almalısınız.