Duyguud

Duyguud
@Duygudd08
Ölüm her zaman bir zaman meselesi olmuştur, dedi doktor, Ama insanın yalnızca kör olduğu için ölmesi, ölümlerin en kötüsüdür.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aslında seviyor musun? Sevmeye yeteneğimin olmadığını bilmiyorsun. Sana mahsus değil, kimseyi sevemem ben.
Poyrazın deli deli estiği Bir ikindi vaktinde....
"Söyleyecek fazla bir şeyim hiçbir zaman olmadı. Ben de sustum. "
Eski bir sözdür: "Tanrı yiyecekleri, şeytan ise aşcıyı yarattı!"