Görünüşe bakılırsa onlar da insan, insan insana nasıl bu kadar acımasız olur bu kadar nefret duyar ? oysa onların hiçbirini en küçük bir kötülük yapmış değilim
Ölsek ne olacak ki sanki ben onlar için hiçbir şey değilim hiçbir şey değildim senelerden beri aynı evde beraber yaşadık bu adam kimdir diye merak etmediler şimdi çekilip gideceğinden korkuyorlar…
Dibinde bir ejderhanın yaşadığını bilinen bir kuyuya inecek bir kahraman bulmak muhakkak dibinde ne olduğu hiç bilinmeyen bir kuyuya inmek
cesaretini gösterecek bir insan bulmaktan daha kolaydır