Hayatında önemsediğin insanları düşünmeni istiyorum.Gercekten değer verdiğin insanları. Ve burada da ölümü hatırlamak inanılmaz anlamlı,bir gün ya sen onlarin cenazesine gideceksin yada onlar senin. Zaman işliyor ve geçen hiçbir saniyenin telafisi yok.peki bu insanları düşündüğünde onları kaybettigin bir senaryoyu düşündüğünde,onların gidişinin ertesi günü ne için pişman olurdun? Gereksiz yere kizdiginami kin tuttugunami sevdiğini soyleyemedigine mi onunla daha fazla vakit geçirmedigine mi? Muhtemelen hepsine birden.