??dyr

??dyr
@Dyrurkan
"Biraz gül, yahu! Değmez vallahi bu dünya"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Berlin'de yalnızsınız değil mi?"dedi. "Tamamen yalnızım ... Ama Berlin'de değil ...Bütün dünyada yalnızım... Küçükten beri..."
İyi düşünmek için esasen yalnız kalmak gerekir. Maalesef Türklerin böyle bir kabiliyeti yoktur. Türkler, yalnız olmamanın getirdiği garantiye, yani tehlikeden uzak yaşamanın konforuna güvenir ama bu da yaratıcılığı öldürür.
Sayfa 74·Kitabı okudu