Baba ve Anne sevgisi her şeyden önemli.Keşke bunu Aileler da bilseydi...
Çocuk yaşadığını yaşatır. Sevgi gorduyse sevgi , saygı gorduyse saygı, nefret gördüyse nefret ile büyür..Cocugun geleceği nerdeyse tamamen ailenin yönettiği bi gelecek oluyor...