“Bakın… Hepimiz sapiensleri tanıyoruz. En yakın arkadaşlarımın çoğu sapiens. Sapiensler güvende hissettiklerinde dünyanın en tatlı insanlarıdır. Ama içlerindeki iblisleri besler, onları korkutur, onlara ötekileşme fırsatı tanırsan ardından aynı sapiensi şehirlere bombalar atarken, binalara uçak sokarken ve kendi türlerinin milyonlarcasını gaz odasına sürüklerken bulabilirsin. Ve bu sadece birbirlerine yaptıkları. Kendilerinden tamamen farklı bir türe kim bilir ne yaparlar?”
“Biz henüz yazılmamış bir hayatın, henüz gidilmemiş olan ülkenin, henüz yaşanmamış olan aşkların acemisiyiz. Yollarımızı da şaşırabilir, karşılıksız aşklar da yaşayabilir, yanlış bir hayatı da seçebiliriz. Biz yeniyiz; yenilir, yenilir, tekrar deneriz.”