F

F
@Eachraidh
Si vis pacem para bellum
Cehennem boşalmış, şeytanların hepsi burada!
Kültür-Sanat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim nasıl bir insan olduğum da belli değil: Ne ters bir adamım ne uysal, ne alçağım ne onurlu, ne kahramanım ne de korkak... Kendi köşeme çekilmişim; zeki insanların önemli bir iş tutamayacakları, tutanlarınsa aptal oldukları gibi kin dolu, boş bir avuntuyla günlerimi doldurup gidiyorum.
Yapacağı araştırmayı göz önünde tutan subay, "Ben de sanırdım ki..." dedi; "ben de sanırdım ki, bir yığın Britanyalı çocuk... Hepiniz Britanyalısınız, değil mi? Sanırdım ki bundan daha iyi idare edebilirlerdi durumu... Yani demek istiyorum ki..." "İlkin öyleydi" dedi Ralph. "Sonra her şey..." Ralph sustu. "İlkin hep beraberdik..."
Hangisi daha iyi? Kurallar yapıp anlaşmak mı, yoksa ava çıkıp öldürmek mi?
En büyük düşünceler, en basit olanlarıdır.