Urbek

Hem adama da bakmadım uzun uzun.Tecrübe ile öğreniyor insan bakmaktan hiç hayır gelmiyor.
Reklam
Topluca yaşanan felaketlerin , hele de böyle zararsızsa, bir arada olmayı neşeli bir anıya dönüştüren tuhaf bir gücü yok mudur hakikaten ? Düğün gibi neşeli , bayram gibi sevinç içinde ,bir cenaze dönüşü gibi şaşkın...
Kendi başına gelmeyen felaket ne güzeldir. Can çekişen birini izlerken insan yaşadığı korkunç üzüntüyü büyütür büyüttükçe. Ölenin kendisi olmadığından duyduğu sevinç görünmesin diye. Başkasının helakı hayatta olmaya kıymet kadar.Anlatilacak ömürlük bir tecrübe katar,şükür katar.
İnsanların mayasında vardır bu gariplik; övmeye üşenir ,yermekten haz duyarlar. Adam çekiştirmek o kadar tatlı bir şeydir ki...Hele bizimki gibi sosyal eğlencelerin kıt olduğu bir memlekette bu ,en zevkli meşgalenin yerini tutar.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Erkeklerle kadınlar eskiden beri aralarında ebedi bir beyin uyuşmazlığı nedeniyle yorgundurlar. Tabiatın kilit ve anahtar gibi birbirini tamamlamak için yarattığı bu çift arasındaki geçimsizlik nedir?
Sayfa 5·Kitabı okudu
Reklam