'Destekleyen Aile' tavrı içinde olsaydı, Nihat Bey, Timuçin'in odasına girmeden önce kapıyı tıklatır ve "Sana bir merhaba demek istiyorum oğlum, girebilir miyim?" diye sorardı. İçeri girdikten sonra da, onun bașını okşar, "Zor bir devrede olduğunu biliyorum, sana güvenim tam, elinden gelenin en iyisini yap maya gayret edeceğini biliyorum; sınav sonucu ne olursa olsun seninle gurur duyduğumu ve sana inancımı hiçbir zaman yitirmeyeceğimi bilmelisin," derdi.