Her şey bitti mi? Zannetmem. Yalnız bir müddet dinlenmek ve birbirimizden uzak kalmak lazım. Ta ki, birbirimizi tekrar görme ihtiyacını şiddetle duyuncaya kadar...
Hayat herhalde bir katakulli değildi. Ama neydi? Bu hayatın bir manası olmak icap ederdi. İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı. Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı.