EbruLibuk

"Yahu,ne oluyor bunlara? Hemen ölüyor muyuz?" diye söylenmişti. "Ölsek ne olacak sanki...Onlara ne? Ben onlar için neyim?" Sonra,daha acı ve insafsız bir tavırla ilave etmişti: "Ben onlar için hiçbir şey değilim...Hiçbir şey değildim...Senelerden beri aynı evde beraber yaşadık...Bu adam kimdir diye merak etmediler... Şimdi çekilip gideceğimden korkuyorlar"
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

EbruLibuk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
2020 11. kitabı
Franz Kafka
7.3/10 · 54,1bin okunma
Herkes ruhunda bir parmak tozla ötekinin yalnızlığını sevmeye çalışır.