Hayır,çocukları sevdiğim için değil, çocuklara düşkün değilim, ama bazen etim bir çocuğun dokunuşunu özlüyor,bacaklarıma sarılan bir çocuğun tombul etini duymak istiyor tenim, bir çocuk doğururken çekeceğim acıyı, o acının nasıl bir şey olduğunu bilmediğim halde özlüyorum,bütün bedenim bir çocuğu özlüyor, bir çocuğun kokusunu koklamak istiyorum ama hiçbir zaman bir çocuğum olmayacak birçok özlemim gibi bu özlem de etimde gömülü kalacak.