EbruLibuk

İstanbul'da tifüs, memlekette zelzele, dışarıda harp, ben sana aşığım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Küçük şeyleri hayal etmemeliyiz. Bir fakir ailenin küçük bir çocuğunu tanırım. Elektrik mühendisi olacağım, derdi. Ailesi medresede yatıp kalkardı. Babası hamaldı. Elektrik mühendisi oldu. Paşa olacağım dese paşaydı. O zaman vurgunculuk modası yoktu. Yoksa şimdi dört yüz binlikti ! Bir zengin çocuğu tanıdım. Eh ağabey biz de çöpçü filan oluruz derdi. Olamadı. Hırsızlıktan mahpushanededir.
Adamın yüzünde manalı hatlar vardı. Sevilmemişlerin, çok üzülmüşlerin, sarhoşların,bir zaman güzelken çirkinleyivermişlerin, okumuşların,hasılı içi rahatsızların yüzlerindeki ifade...
Bilmek fazla şefkatin verdiği acıyı.
Toplumun mahkum etmediği bir tek duygu varmı?