📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Şu koskoca evrenin en acı çeken yaratığı benim, insanlar çok acı çekiyorlar. En beteri ölüm acısını çekiyorlar. Ben daha ilerinin, acı olmayanın, acısızlığın acısını çekiyorum. "
Aganta Burina Burinata! Denize olan sevdayı özetleyen bir söz öbeği...
Roman
aslında -bence- ait olma meselesi ile alakalı. Deniz insanı mısın yoksa toprak insanı mı? Nereye aitsin?Nerede mutlusun? Sorularına cevap arıyor. Mahmut baştan ayağa deniz insanı. Denizin her tonu, her sesi, her hali ruhuna işlemiş ama bir yerde toprak insanı olur muyum acaba diye de deniyor. İyi ki de deniyor. Eğer Mahmut toprağa hiç dönmeseydi, diğerleri gibi deniz ona mezar olsaydı içten içe babasını mı dinleseydi derdim. İkisini de deniyor Mahmut. Nereye ait olduğunu çözmeye çalışıyor. Sonra deniz insanı olduğunu fark ediyor ve AGANTA!...