📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Lisedeyken müzik öğretmenimiz bir şarkı öğretmişti bize. Kanun icracısıydı, kanunla çalmıştı bu şarkıyı;
"Gün doğarken her sabah bir kız geçer kapımdan
Köşeyi dönüp kaybolur başı önde yorgunca..."
herkes bir şiir ister
biraz kendi olan
biraz kendini anlatan…
sen bir şiir yazmak istersin içinde herkes olan…
yazdığın her satır saplanır birilerinin yüreğine...
Balasagunlu Yusuf'a kulak verecek olursak; 'İnen her şey bir gün yükselir, yükselen de bir gün mutlaka alçalır. Parlayan söner, yürüyen de yorularak çöker.'