Destek medya grubunun felsefe serisinde okuduğum 2. Kitaptı. İlk kitap Osho' ydu. O mükemmel bir kitaptı. Lao tzu da yine uzak doğu felsefesinin ve taozimin kurucusu. Tao felsefesi insanı özgürleştiren bir felsefe okurken çok keyif aldığım bir kitaptı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kızıl dosya kitabı anlatım olarak akıcı ve sürükleyici bir kitaptı. Polisiye okumayı seven biri olarak kitap bir çırpıda bitebilecek türdendi. Sherlock Holmes serisinin tamamını çok seviyorum.
Kitap ölüm(de) yaşam (ki) ve felsefe (işte) olarak 3 kısımdan oluşuyor. Oruç Aruoba'nın dili gerçekten sade dil olarak "ironik" ve biraz da "gerçekçi". Kitap 8/10du bence