Dilan

Dilan
@Ecedxx
Hayat bir rüyadır derler, hem de çok berbat bir rüya.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Akşam oldu gün kavuştu sessizce Dedi güzel ayrılık vardı bize Uzakta bir baykuş öttü gül bahçemde diken bitti Seher vakti bir güzele vuruldum youtu.be/CSe4re6KQdg?si=... @mumVEpapatya @sukran_sukran @CingozzRecai @FatmaElt size gelsin efenim keyifle dinleyin Can arkadaşlarım 🤗🌸💐
1000Kitap
İyi geceler...
"Kimsenin öldüğü yok, yaşadığı da. Herkes biraz var o kadar." Edip Cansever
Alıntı
Tek başıma çabalayıp duruyorum..
Sayfa 18 - Türkiye iş Bankası yayınları
İnsan ve Duygular
Seven insan bazen gitmeyi de bilmelidir, o ilişki ona iyi gelmiyorsa, değer görmüyorsa, başını yastiga koyduğunda huzursuzsa, hak ettiği sevgiyi alamıyorsa, hak etmediği yerlerden gitmelidir bazen.. sevmek böyle bir şeydir, bazen gidebilmeyi de bilmektir… sevginizi hak edenler çok olsun, iyi geceler
Duygu ve Düşünce