Akşam oldu gün kavuştu sessizceDedi güzel ayrılık vardı bizeUzakta bir baykuş öttügül bahçemde diken bittiSeher vakti bir güzele vuruldumyoutu.be/CSe4re6KQdg?si=...
@mumVEpapatya @sukran_sukran @CingozzRecai @FatmaElt size gelsin efenim keyifle dinleyin
Can arkadaşlarım 🤗🌸💐
Seven insan bazen gitmeyi de bilmelidir, o ilişki ona iyi gelmiyorsa, değer görmüyorsa, başını yastiga koyduğunda huzursuzsa, hak ettiği sevgiyi alamıyorsa, hak etmediği yerlerden gitmelidir bazen.. sevmek böyle bir şeydir, bazen gidebilmeyi de bilmektir… sevginizi hak edenler çok olsun, iyi geceler