"Eşit olmadığımızı, olamayacağımızı çok iyi biliyorum, ancak saygı görmek adına alt tabaka insanlarından kendini uzak tutmak gerektiğine inanan kişi, yenilgiden korktuğu için düşmandan saklanan bir korkak kadar eleştiriyi hak eder."
Gizem ve gerilim olarak başlayan olaylar bir macera ve olayın çözülüşüyle son buluyor. Sonunu tahmin edemedim ancak oldukça tatlı ve akıcı bir kitap. Bir Agatha Cristie tadı vermedi bana ama yine de güzeldi diyebilirim.