~~ Mustafa'nın Trablugarp'a gitmesiyle yollarımız bir süre için ayrıldı. Orada yaşadığı bir olayı yıllar sonra bana anlatacaktı. Bedevi bir falcı kadının söylediği ama o zamanlar ciddiye almadığı kehanetin bir kısmı gerçek çıkmıştı. Bir kısmı da korkarım çıkmak üzere... ~~
~~Manastır'daki liseyi bitirirken Mustafa annesini affetsi. Annesini çok özlediğinden, son zamanlarda onunla mektuplaşmaya başlamıştı. Bu yüzden Selanik'e döner dönmez kendi evinde aldı soluğu. ~~
Korkma sakin gecelerden, pencerende yıldız gibi parlayacağım. Uzaklarda yalnızım sanma sakın, nefes gibi içinde, gölge gibi arkanda, can gibi canında olacağım.
@iconca