eda

eda
@Edaaa_Nurr
Berika? Şimşek parıltısı, eski bir kelimedir.
Zayıf varlığımızın dahilinde sınırsız duygular ve tükenmez hayaller taşıdığımızın bilgisini gizlemek isteriz. Olmak istediği ile olabileceği arasında daralan insan 'kifayetsiz bir muhteris' olarak görünmek istemez, sınırlı bedende sonsuz hayalle yaşamanın acılarını anbean tecrübe eder. Belki bir insan olarak yaşamanın en iyi anlatımı budur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Boşluk kendine çevirdi beni. Her şey ağırlaşıyor. Her şey soğuyor. Belki de hiçlik bu
İster ölüm olsun ister ayrılık İnsan unutur mu var olduğu bedeni. Dünya sözüm, can evim Bir gün ağzından uzak gülerse ağzım Tanrı gökyüzüyle boğsun beni.
Seni unutacak ömrüm kalmadı Bir soğuk zamanın akşamında Dönüp yine sana başlıyorum...
Ben ölmeden sana ölüm yok, bunu unutma Dünyanın bütün çiçekleriyle Bütün şarkılarıyla, şiirleriyle Murat damlası, acı salkımı çocuklarıyla Burada tutacağım seni.