Eda Kaçmaz

Yalnızlık,insanın içindeki gizli mabettir...Benim yalnızlığım ise,hayatım boyunca ürkütücü bir hızla büyümüş ve sosyal denilebilecek bütün yeteneklerimi teker teker yok etmiştir.Bedenimin çevresinde yıllar boyu inşa etmiş olduğum ve yakında kapısını tamamen içeriden kilitlemeyi düşündüğüm yalnızlık katedralim,belki de şimdiye kadar başardığım tek iştir...Sorarlarsa “Ne iş yaptın bu dünyada?”diye,rahatça verebilirim yanıtını: “Yalnız kaldım.Kalabildim!Altı milyarın arasına doğdum.Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından...”
Sayfa 252·Kitabı okudu
Reklam

Eda Kaçmaz

, bir kitap okudu
9/10
·157 syf.·
18 günde okudu
·
2019 25. kitabı
Deniz Gezgin
8.2/10 · 5,7bin okunma
Yalnızlık moda olsun,renkleri ben seçeyim!
Sayfa 122·Kitabı okudu
7/10
·352 syf.··
2019 24. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 16 Mayıs 2019 23:35
Daha önce Hayata Dön kitabıyla tanıştım yazarla İstanbullu Gelin dizisine de ilham veren bir kitaptı ve o hikayeyi daha çok sevdim diyebilirim. Yazarın bir psikiyatrist olması ve gerçek olayları anlatmasını seviyorum.Bazen insanlar neler yaşıyor neler düşünüyor diye okumaktan kendimi alamıyorum. Camdaki Kız konusu bakımından bir aşk kitabı değildi bana göre.Sevgisiz ilgisiz büyüyen çocukların kadın yada bir erkekten gördüğü sevgiyi ve ilgiyi aşk sanması. Sonu her zamanki gibi güzel bitti yazarın dediğin gibi bir kum tanesi de olsa bir insanın yaşamına dokundu. Psikoloji okumayı seven okurlar bir göz atabilir.
Camdaki KızGülseren Budayıcıoğlu · Doğan Kitap · 201928,1bin okunma

Eda Kaçmaz

, bir kitap okudu
7/10
·352 syf.··
7 günde okudu
·
2019 24. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
7.9/10 · 28,1bin okunma
Reklam