Açıkçası yazarın dili çok akıcıydı ama anlatımına alışmak için süre gerekiyor. Bazı kısımları anlatırken kelimelerle çok oynaması rahatsız etsede başka bir kitabını okumak ister miyim ? Evet isterim ☺️ Tanıştığım için mutlu olduğum bir yazar tavsiye için de ayrıca teşekkür ederim 🙏🏻