İyi bir okur değilim aslında. Ya günlerce kitap almam elime ya da geceler boyu okur dururum.Burayı iyi bir okur olma yolunda belki bir durak belki de sığınak olarak kullanmak niyetindeyim ...
“Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi!Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru ! “