Bir şey var ki o çok önemli,insanlara sevgimiz arttı ve de güvenimiz; ufak tefek, akıllı akıllı bakan bir kız, sana yakışan sonuna dek dayanmaktır, diyor, onlar mı çok iyiydiler, hadi canım ordan, herkesin kendince iyiliği nitelemesi var , kimse en mükemmel değil; bunu öğrendiğimizde kendimizi tanımış olduk, beğendik de, bu ayağımızın suya ermesiydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocukluk ve Hüzün... İki kelimenin aynı cümlede yer alması bile acı verir insana be.
Kısa kısa öykülerden oluşan bir kitap. Öyküler çocukluk öyküleri.Bazı öykülerde kendinizi bulabilirsiniz.
Yazarın daha önceki kitaplarını da göz önünde bulunduracak olursam kurgudan yoksun kitaplar. Okuyucuda merak unsuru oluşturacak hiçbir kurgu bulamadım.O yüzden bayıla bayıla okuduğumu söyleyemem.