Bitkilerin hayatının insanlarınkinden çok daha ilginç olduğuna eminim. En azından, onlarda karakter denilen işe yaramaz bölüm yoktur! Dolayısıyla birbirinden nefret etmeleri için de bir neden bulamıyorlardır.
Daha anlayamamıştı sonunda ölüm olan bir hayatta mutlu son olmasının mantığı aykırı olduğunu. Ölüm mutlu bir son olamazdı. Kimse için. Ama yine de insanlar, kendilerini kandırmak için hayatlarını dönemlere bölüyorlar ve ancak o dönemlere mutlu sonlara uydurabiliyorlardı. Oysa hayat, her bölümünde aykırı bir hikayenin döndüğü neşeli bir dizi değil, sonunda herkesin öldüğü ve katilin bulunamadığı sıkıcı bir filmdi...