Edq mia

Edq mia
@Edqmia
Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan,onları yendin demektir.
Reklam
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim.Sen bana, dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.

Edq mia

, bir kitap okudu
9/10
·216 syf.·
2022 15. kitabı
·
Paulo Coelho
7.9/10 · 102,5bin okunma

Edq mia

, bir kitabı yarım bıraktı
152 syf.
Desiderius Erasmus
7.3/10 · 15,2bin okunma
Kafesin kapısı açıkken bile uçmayacak kadar aptal olmayacağım
Alıntı