Edward.Who

Edward.Who
@EdwardWho
Puan vermedi·176 syf.··
2017 148. kitabı
Açıkçası bu kitap tüm bir okulu "Biz Asım'ın nesliyiz!" Diye bağırttıracak vaziyette. Bir gencin,bir müslümanın, ya da aklı başında ahlaki kurallara saygısı olan her insanın okuması okutturması gereken bir kitap. Içinden birçok örnek alınabilir, bu örnekler size ömür boyu ışık tutabilir.
Akif'ten GençliğeAziz Erdoğan · Çınaraltı Yayınları · 201644 okunma
Reklam
Puan vermedi·112 syf.··
2017 149. kitabı
Şu dünyada binlerce nimet var ve belkide biz her gün onları çiğneyip geçiyoruz, umursamıyoruz, gözlerinin içine bakacagimiza yüz çeviriyoruz. Işte bu kitap bu nankörlüğü yüzümüze vuruyor. O kadar güzel anlatılmış ki en küçük nimet,insan hergün kafasını kaldırıp bakmaya tenezzül dahi etmediği gökyüzüne aşık olacak! Okunması zihni açabilir, gözlerdeki perdeyi kaldırabilir, iyi okumalar :)))
Din
Yaratılış Hikmetleriİmam Gazali · Nefes Yayıncılık · 20141,545 okunma
Puan vermedi·84 syf.··
2017 186. kitabı
Bulgakov un sadece bir kitabını okudum ve o gayet normal(ruslar me kadar normal olabilirse) ve güzeldi. Ama bu kitap,gerçekten seytanlikla dolu. Kafam allak bullak oldu,aradım taradım sonra bu kitabın hangi kitaba benzediğini buldum.Dava'ya. Bizim Kafka 'nın Dava'sina benziyor. Ortada ne olduğu belirsiz şeyler var ve baş karakter debelenip duruyor,olacak şey belli de,belkide iki yazar da pişman olmasınlar diye karakterlerini bu kadar uğraştırıyor.
ŞeytaniMihail Bulgakov · Encore Yayınları · 20141,578 okunma
10/10
·94 syf.··
Beğendi
·
2017 188. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 12 Eylül 2017 03:09
Önce herhangi bir yorum yapmaktan çekindim, çünkü cahilliğim bu kitabı lekeler diye korktum. Ama bu kitap insana okuyunca birçok şey kazandırıyor emin olun,hem bir kısmının gerçek olması hemde yazarın ilgi çekici üslubu beni bir hayli etkiledi. Hokusai'yi, o meşhur dalga tablosunun ressamını tanıdım mesela,bu da japon sanatına olan ilgimi bir kat daha arttırdı. Öykü sevenler,az olsun öz olsun diyenler için sonunda "Parçalar" diye bir bölüm de var,yazar bitirmemiş,bitirmek istememiş,olur öyle zaten. Biz de yıllardır kalem oynatamayalım...
ÇığlıkFerit Edgü · Sel Yayıncılık · 2017997 okunma
Ölüye Serenad
Bir gün bana demiştin ki, Bırakma elimi,korkuyorum. İşte elini elimde tutuyorum. Buz gibisin. .... Yeter artık Ölenle ölünmez.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Reklam