Edward.Who

Edward.Who
@EdwardWho
8/10
·384 syf.··
2017 5. kitabı
Bazı arkadaşlarım da dahil, birçok okuyucu gibi bu kitabı Adam Fawer'a yakıştıramayanlar var. Ama ben böyle düşünmüyorum, çünkü olasılıksız 'ı okumaya fırsatım olmadı. İlk bu kitapla tanıştım onunla ve kendisi de kitap için üstüne basa basa "çocuklar için bir hikaye yazmak istedim" diyor. E bende çocuk ruhlunun(acaba..?) teki olarak okuyorum ve gerçekten beğeniyorum. Oz hikayesini kulaktan dolma bir şekilde biliyordum ama bu kitabı heyecanla okudum ve benim Oz hikayem Adam amcaninkidir. Biraz ürkütücü yerleri vardı, hani ben bile garipsedim ama sevdim kitabı, yani belki Olasılıksız 'ı okusam fikrim değişir ama bence afişlerinin istanbul'un birçok yerine asıldığı bu kitap okunmayı hakediyor. Iyi okumalar ^_^
Edebiyat
OzAdam Fawer · April Yayıncılık · 20178,2bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·184 syf.··
Beğendi
·
2017 1. kitabı
Muhteşem Gatsby'e biraz kulak misafirliğiyle(leo abimiz filminde oynuyormuş),biraz instagram önyargısıyla(herkes abartıldığını söylüyordu) tanıştım. Önce kitaplıkta beklettim,okumam sıkıcıdır dedim, sonra başladım ama hani giriş bölümü beni biraz bunalttı ama sonrasında... yahu bir insan bir kadın için nelere katlanır abicim? Ne yapıyorsun? O kadar cool gözük, hiçbir zaman ser verip sır verme ama sonra bu hallere düş. Birde evli kadın,gerçi kocasından dolayı evliliği düşürebiliriz ama yani üzüldüm bu kitapta. Baya ağladım, ben zaten her duygusal şeye ağlıyorum ama bu kitaba öyle böyle ağlamadım. Yazık oldu,keşke aşık olmayaydın,bu hallere duşmeyeydin ama biraz...geç sanki değil mi?
Edebiyat
Muhteşem GatsbyF. Scott Fitzgerald · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202527bin okunma
Puan vermedi·106 syf.··
2017 36. kitabı
·
14 saatte okudu
·
Okunma: 14 Ağustos 2017 16:18
Bu kitabı okuduğumda nedense daha farklı şeylerle karşılaşacağımı düşünüyordum ama hiç de öyle olmadı. Yani garip bir kitap, filmini felan da izleyince onu besleyen bir konusu olacak diyorsunuz ama ben aradığımı pek bulamadım. Ama bunun haricinde çocuklar için yazılmış olmasına rağmen büyüklere mesaj veren birçok kısmı vardı. Keşke Alice gibi aklım bir karış havada olsa...
Edebiyat
Alice Harikalar DiyarındaLewis Carroll · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202128,6bin okunma
Puan vermedi·576 syf.··
2017 74. kitabı
Galiba okuduğum ilk ingiliz edebiyatından kitap. Bu kitabı okumadan önce filmini izlemiştim, bu imkansız aşk meselelerini sevdiğim için ilgimi bir hayli çekmişti. Sonra kitabı okudum, sonra dizisini izledim(mini serisi var) sonra tekrar filmi izleyip tekrar kitabı okudum. Bence ingiliz edebiyatının çok güzel eserlerinden biri. Konu hiç sıkıcı olmadı, kendi çapında hep bir aksiyon hep bir macera vardı. Halasından nefret ettim,(*spoiler*öldüğünde bile oh iyi oldu dedim) okulundan nefret ettim. Ama o hepsini kendince sevdi, nasıl olur pek anlamadım ama hocalarına saygı duydu. Şimdi öyle öğrenci bulmak nerdee,tamam jane in de bir başkaldırma, bir hayata isyan alayına isyan halleri vardı ama ben onun bu ağırbaşlılığını sevdim. Aşk hikayesi de malum,klasik olmasına şaşmamak gerek. Bu kitaba da okumalı okutulmalı diyorum(gözyaşı döktürür...) keyifli okumalar :)
Edebiyat
Jane EyreCharlotte Brontë · Martı Yayınları · 201342,2bin okunma
10/10
·191 syf.··
2017 108. kitabı
Bu kitabı her okuduğumda aynı şeyi tekrarlıyorum, ünlü bir sanatçının söylediği şu sözleri "Ben Islam'ı müslümanlardan ögrenseydim,müslüman olmazdım ". Gerçekten dünya üzerinde öyle itici insanlar veya kendine hoca diyen yaratıklar var ki... kendi dinimden soğutacaklar üsluplarıyla. Yahu insanlar özgürdür, dinde zorlama yok, kimsenin gırtlağına dayanmayın etmeyin yahu! Eğer biri size birşey sorarsa Hakk'ı söyleyin, kendi görüşünüzü eklemeyin, onlara Batıl olmayanı gösterin yeter. Bu kitapta Allah'ın kalplerini Islam'a ısındırdığı insanların hikayesi var. Hepsi gerçek. Bana, belkide doğuştan Müslüman olmama rağmen, kendimi sorgulatan yegane kitaplardan biri, bu tarzda kitapları okuyup insanlarin müslüman olmak için nasıl acılar çektiğini gördükçe insanın daha da bir sarilasi geliyor dinine. Çok güzel, bir çırpıda bitebilecek bir kitap, Müslüman Hrıstiyan veya dinsiz farketmez,herkez okusun, çünkü bu kitap kendine alim diyenlerin değil Islam'ı kazananların, onun için bedel ödeyenlerin kitabı. Keyifli okumalar :)
Din
Cennete OtostopAdem Özköse · Pınar Yayınları · 20192,746 okunma