Yapay zeka kelimesi oldukça yanıltıcı. Aslında ortada sadece zeka var. Biz Sapiensler milyonlarca yılda geliştirdiğimiz zekadan yeni bir zeka türü geliştiriyoruz. Belki de insanlık olarak zirvemiz burasıdır, belki de evrimde yeni bir aşamadayız. Biyolojik evrimden Tekno evrime doğru... Ve belki de artık evrendeki misyonumuzu tamamlamak üzereyiz... Bilmemek güzel... Yaşayarak öğreneceğiz...