Efekan Yılmaz

Efekan Yılmaz
@Efekanylmz
Mutlu olmakta hep acele ederiz Mösyö Danglars çünkü uzun süre acı çekildiğinde mutluluğa inanmak biraz zor oluyor.
Alıntı
Reklam
Dünya üzerinde yaşıtlarının yarısı gibi "Tanrı var mı , yok mu?" sorusunu hiçbir zaman sormamış olan piçler, Tanrı'nın var olduğunu bilir ancak ona inanmaz ve kulları olmayı reddederler. Tanrı'nın yarattıklarını hatalı bulurlar. Tanrının çalışma tarzını beğenmezler. Dolayısıyla O'nunla hiçbir ilişkilerinin olmasını istemezler. Tanrı'nın varlığını bilen ancak ona isyan etmiş Şeytan'la da hiçbir benzerlik ve ilgileri yoktur. Çünkü piçler güvenmedikleri Tanrı'ya karşı savaşmazlar. Piçler ve Tanrı birçok konu hakkında farklı düşünür. Ancak piçler bu görüş ayrılığını kine dönüştürecek kadar konuyu önemsemezler. Oysa Tanrı'nın bu olgunlukta olduğunu düşünmez ve kendilerinden nefret ettiğini bilirler. Ancak Tanrı'nın adlarına biçtiği hiçbir cezanın vereceği acının kendilerine ısmarladıklarından daha koyu olamayacağınıda bilirler. İki ayağı sürünen hayvanlar olarak cehenneme sadece bronzlaşmak için gideceklerinden emindirler.
İyi insanların arasında yüzümde maske olmadan dolaşırım.
Sayfa 170·Kitabı okudu
Hayat bana, ortasında iri bir damla bal bulunan yabanıl bir çicek, ruhum da onun balını toplayan bir eşek arısıymış gibi geldi.
Sayfa 240·Kitabı okudu