Herkesin yüzüne bakıp gülümsersin aptallar gibi. Onlar seninle alay mı ediyor, sende kendinle alay ediyormuş gibi yaparsın. Sonra bir yolunu bulup hemen koşarsın.
Daha yeni bitirmiş olduğum Livanelinin okuduğum ilk kitapı, başlarda anlamlandıramasam da sonradan beni sıkıca kavrayıp içine çeken , soru sorduran, fazlasıyla düşündüren, merak uyandırıcı, akıcı, bittiğinde içinizde bir boşluk yaratan bir kitapdı doğrusu, çevremde kitapdaki karakterleri arar oldum şimdiden helede baş karakderimizi. Keşke bitmeseydi ve iyki okumuşum dediğim kitaplardan biri. Keyifli okumalar şimdiden.