Arabesk yaşama. Müziği kastetmiyorum, yaşam tarzını kastediyorum. Abartılı acılar veya romantizm, kendini olduğundan daha derin veya ilginç görme çabasından kaynaklı. "Ben bu ihanete uğrayacak kadın mıydım ha" diye ufuklara doğru bakma mesela. Kimsin ki sen? Ortada yüzyılın aşkı milenyumun ihaneti filan yok üç tane hormon ve epey boş zaman var o kadar. Kendini bu kadar ciddiye alma.