Ela

5/10
·80 syf.··
2024 14. kitabı
Çocukluğunu babası yüzünden yaşayamamış bir adam ve onu zihninde ziyarete gelen kendisi. Akıcıydı okurken sayfaların nasıl bittiğini anlayamadım. Incelememi Tiyatrosuna gittikten sonra yenileyeceğim. Doğrusu kitabı tek başına okumanızda yetiyormuş. Hamlet gibi tiyatrosuyla daha güzel anlamlar katmadı bana. 4/10 verilebilir. 6 Nisan 2025: 4 vermekle haksızlık etmişim. Bir kitabı okuduktan sonra tiyatrosu veya filmini izlemek, toplu halde etkinliklere katılmak, tartışmak düşüncelerimizi geliştirir. Her ne yapıyırsanız onun etkinliklerine mutlaka katılın. Kitapta tiyatro da gayet güzeldi. Oldum olası tiyatroları hep sevmişimdir.
Uçurtmanın KuyruğuSavaş Dinçel · Bu Yayınevi · 200326 okunma
Esra Arslan isimli okura yanıt verildi
Ela
Evet aynı sanatçıdan bahsediyoruz. 4 vermem gerçektende haksızlık olmus. İzlemenin üstünden 1 yıl geçmiş olmasına rağmen sanatını hatırlıyorum. Zaten şuan incelememi düzenliyordum. Yorumunuz için teşekkürler
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
5/10
·80 syf.··
2024 14. kitabı
Çocukluğunu babası yüzünden yaşayamamış bir adam ve onu zihninde ziyarete gelen kendisi. Akıcıydı okurken sayfaların nasıl bittiğini anlayamadım. Incelememi Tiyatrosuna gittikten sonra yenileyeceğim. Doğrusu kitabı tek başına okumanızda yetiyormuş. Hamlet gibi tiyatrosuyla daha güzel anlamlar katmadı bana. 4/10 verilebilir. 6 Nisan 2025: 4 vermekle haksızlık etmişim. Bir kitabı okuduktan sonra tiyatrosu veya filmini izlemek, toplu halde etkinliklere katılmak, tartışmak düşüncelerimizi geliştirir. Her ne yapıyırsanız onun etkinliklerine mutlaka katılın. Kitapta tiyatro da gayet güzeldi. Oldum olası tiyatroları hep sevmişimdir.
Uçurtmanın KuyruğuSavaş Dinçel · Bu Yayınevi · 200326 okunma
Esra Arslan isimli okura yanıt verildi
Ela
Evet, Kağıthane de izledim.
"İnsanın kaderini bilmesinden daha korkunç ne olabilir? Herkes öleceği günü saati bilseydi, geriye sayım ne kadar zor olurdu, düşünsenize. Geçen her dakikayı bir tabut çivisi gibi algılamaz mıydık?"
Ela isimli okura yanıt verildi
Ela
@seyduna3535 Ölümden korkan biri için bu sayaç onu kötü etkiler. Ancak korkmayanlar için durum farklı onlar bunu fırsata çevirebilir. bahsetmek istediğim buydu.