Evvela mutfağa giriyorum. Bir evin yuva olup olmadığı mutfağından anlaşılır derdi annem. Çay, çorba, ıhlamur artık ne olursa, ocakta muhakkak bir şey kaynamali...Evin şifası da selameti de mutfaktan yayılırmıs...
İyi ama neden hiç biri ziyaretime gelmiyor?Burada herkesin ziyaretcisi olmuyor gerçi. Olanlar da nadir. Bazılarımızı kimse aramıyor. Bir yerde kapalı kalmak kötü ama orada unutulduğunu düşünmek cehenneme benziyor. Cehennemi görmedim hiç, ama yine de unutulmak ile bir ilgisi olduğundan eminim.